Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Management vybrané mezinárodní sportovní akce softballu v době koronavirové pandemie
Sedláková, Klára ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Management vybrané mezinárodní sportovní akce v softballu v době koronavirové pandemie Cíle: Hlavním cílem práce je zpracování konkrétních opatření a doporučení, jak zdokonalit management budoucích mezinárodních softbalových akcí v České republice na základě Mistrovství Evropy v softballu juniorek U18 2021, a poukázat na dopady Covidu-19 na pořádání konkrétní mezinárodní akce a nalézt jejich efektivní řešení pro budoucí účely. Metody: V této práci byla použita metoda kvalitativního i kvantitativního výzkumu dat. Kvalitativní výzkum byl proveden v rámci strukturovaného rozhovoru s hlavní organizátorkou akce. Kvantitativní výzkum byl realizován pomocí marketingového výzkumu, konkrétně metodou Bradyho modelu zjišťování spokojenosti účastníků s akcí, a to v podobě elektronického dotazování (sběr primárních dat). Kvantitativní výzkum této práce se dále skládal z výsledků vlastního nezúčastněného pozorování. Dále byla využita metoda SWOT analýzy. Sběr sekundárních dat probíhal analýzou odborných textů souvisejících s management a projektovým řízením sportovní akce. Výsledky: Výsledky práce poskytují ucelený pohled na proces i úskalí managementu mezinárodní softballové akce pořádané v době koronavirové pandemie. Ze získaných dat vyplynulo, že dopady Covidu-19 měly značný vliv na pořádání...
Efektivita propagace sportovní události sportovní událostí
Rak, Tomáš ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Bedřichová, Petra (oponent)
Diplomová práce přináší pohled na organizaci sportovní události Prague Riverside cross v Praze, která se koná za účelem zviditelnění sportu vodní slalom na divoké vodě v době konání Světového poháru ve vodním slalomu na divoké vodě v pražské Tróji a také za účelem přilákání obecenstva na tuto hlavní sportovní akci. Práce představí vymezení specifik propagace události událostí a zaměří se na efektivitu takovéto propagace na konkrétním příkladu. Cílem práce je na základě analýz organizace sportovní události a na základě analýz návštěvnosti a obecném povědomí vyhodnotit smysl a efektivitu eventové propagace, doporučit vhodné návrhy pro budoucí propagování touto formou a v neposlední řadě upozornit na nevhodná řešení a rizika eventové propagace. Práce porovnává stav před využitím propagace událostí a po zavedení této metody. K výsledkům budou použity metody dotazníkového šetření, finanční analýza a porovnání statistických dat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.